12 Ağustos 2010 Perşembe

geçmiş günden anılar...

sevgili günlük;

günlük tutmaya başladığım şu zaman eşşekler kadar olmuştum..hani arada geçen bi sürü zaman var anlatılması gereken ama o zamanlarda tutmadığım için şimdi geriye dönüpte o zamandan başlayarak yazamayacağım olaylar..eh aklıma geldikçe zaman tüneline girer gibi geçmişe de dönmek lazım..hani yeni yetme kardeşlerimiz olurda okursa ders çıkarsınlar die..


bir hafta sonu sabahı idi dışarı çıktım arkadaşlarla hoş sohbetlerden sonra mahallemizde bizden bi üst dönemin delikanlılarından bahattin abi üzerime doğru geldi tırstım..
bi tavuk gibi tünedim vurma abi dedim..ne vurması lan zibidi dedi gel seninle beyazıta sahaflar çarşısının oraya gidelim dedi..hani oralarda çalıştığım için avucumun içi gibi biliyordum oraları..

neyse atladık metroya eminönünde bi işi varmış abinin halletik dönerken de bi abinin bi yere emanet bıraktığı poşeti alıp mahalleye dönecektik..sahaflar çarşısında emanet bırakılan poşeti aldık içinde bizim hayati abinin oğluna aldığı oyuncaklar vardı..bi baktım bi pompalı tüfek var içinde sahici gibi..aldım elime bahattin abi koy olum onu manyakmısın diodu sürekli..ben umursamıyordum bile..abi dedim gel şurdan bi kestirme var ordan direk istanbul üniversitesinin önüne çıkalım ordan da aksaray metrosuna akarız dedim..demez olaydım..

neden mi üzerimde askeri kamuflaj pantolonu üzerimde yeşil bi t shirt saçlar askeri tarzda kesilmiş ve elde gerçeğini andıran bi pompalı tüfek..siz olsanız bu manzarada birisini görseniz tepkiniz ne olurdu..

istanbul ünivesitesinin önünü dolduran çevik kuvvet polislerinde tepkisi öyle oldu..hepsi bana bakıyordu..ben donup kalmıştım.. kıpırdayamıyordum bile..bahattin abi benden beterdi..üniversite önünde eylem yapan gençleri bırakmış bana bakıyordu onlarca yüzlerce polis..bi ki tanesi tam üzerime doğru yürüyecekken elimdekinin oyuncak tabanca olduğunu farkettiler..sonra yerini kahkahalar aldı..bende rahatladım hepsi yanındaki arkadaşına beni gösteriyordu..lavuğa bak hasan ahuahauahuahauaha die...ne gülüyosunuz lan diemedim...yanlarından usulca geçtim..

miting yapan gençler daha toydu..mal herifler beni jandarma sandı geri geri çekildiler..bende yanlarından geçtim gittim..tüfeğide hemen poşete koydum tabi..metroya nasıl gittim eve nasıl geldim hatırlamıyorum..yalnızca bahattin abinin ulan orhan senin yüzünden az daha geceyi nezarette geçirecektik dediğini hatırlıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder