12 Ağustos 2010 Perşembe

bir günden arta kalanlar...

sevgili günlük;

bir ısınıp bir soğuyan yalancı bahar mevsiminden midir nedir insanlarda acaipleşti..hal ve hareketleri çoğu zaman insan olduklarına derin şüpheler bıraktıran fiillerle doldu.. metroya biniyosun kızlar sanki ingiltere kraliçesi elizabeth, erkekler birer polat alemdar; memati baş..hergün aynı insanları aynı suratları görmek de sıktı artık ya neyse...


yine herzamanki gibi sabahın o kör karanlığında yola çıkmış; güneş her yana yayılmışken iş yerime varmıştım..herzaman olduğu gibi sabah kahvaltım sonrasında sanki bişeyler yapıyormuşcasına bi şeylerle meşgul oluyordum..amacım komşu dükkanlarda dana gibi çalışan elemanların bana nazar deydirmesini engellemekti..çalıştığım masa üzerinde ufak şekerlermeler bayağı bayağı uyuklamalar ile öğleni etmiştim..beni bankaya bi çek tahsili için yolladılar..ziraat bankasına gittim bi sıra numarası aldım..3 bilemedin 5 kişi vardı benden önce ohh ohh iyi dedim işim çabuk bitecek..ben nerden bileyim ziraat bankasında çalışan elemanlar kaplumbağa soyundan gelme..bu kadar kaypak bu kadar yavaş insanları hayatımda görmedim..45 dakikada 2 kişinin işi mi yapılır ya..hemde 3 tane vezne çalışırken..geçenlerde de bi fatura yatıracaktım da öle mecbur kalıp girmiştim ve o gün yemin etmiştim mecbur kalmadıkça girmeyeceğim bi daha bu bankaya die..o sözler geldi aklıma..varın sizde kesinlikle bu bankanın herhangi bi şubesine girmeyin..uzun ve sağlıklı yaşamak istiyorsanız..

işlerimi halledip dükkana dönüyordum..çalıştığım handa hamaliye işini yapan abilerden birisinin kalp krizi geçirdiğini duydum..taş gibi adamdı dedim cemal abi..kolileri çuvalları ikişer ikişer kaldırırdı..Allah'tan ölümle sonuçlanmadı bu olay ama yoğun bakıma alındığını söyleyenler oldu..mesai arkadaşlarından ahmet abi soranlara öldü öldü diyor..açıklamayı ise akşam borsa kapanınca yapacaklar diyordu..şimdi açıklansa 20 25 milyar dolar zarar eder piyasalar die dalgasını geçiyordu..ulan dedim ahmet abi ne adamsın..böyle bi olaydan bile kendine eğlence çıkarıyorsun..sanırım ahmet abi bu olay yüzünden her zamanki gibi bi koltukta uyuyamıyordu..sorun buydu adam eksikliğinden dolayı çalışıyordu..stresi siniri bundan dolayı idi sanırım..

böyle türlü türlü muhabbetlerle akşamı ettim..akşam eve patronların arabası ile beleşten seyahet ediyordum..başka bi yere gidecez ayağına beni ektiler bende bi arkadaşın dükkanı var yakında oraya gittim oturdum..arkadaş tavla çıkardı illa oynıyalım die..ben bu kadar ballı bi adam görmedim hani zar tutmadan atılmazda bu arkadaş olayın fokunu çıkardı bıraktı..yenildiğimden demiyorum böle ama tüm fizik kurallarını imha ederek kazandı..hala nasıl kazandı anlayamıyorum ya..sanırım pul çaldı..neyse adam mekan sahibi olunca direk hırsız diemedim elemana..arada bir sığınıyorum oraya..kılık kıyafet sponsorumdurda ayrıca..gerçi bu sponsorluk anlaşması gereği ben para veriyorum ya..olsun olsun..

bi kaç saat sonra otobüs durağından bizim semtin otobüs hattına bağlı bi halk otobüsü ile yola çıktım..kulağıma ipod u takmış kıçımı çevirerek umursamazca koltuğa yatay bir şekilde konumlandım..gözlerimde dümenden kapalı idi..birisi gelirde yer vermek zorunda kalmıyayım die..zaten araca da kimse binmedi bende gözümü kısa kısa seyahat etmekten vazgeçtim..normal zamandan da sanki daha hızlı getirmişti otobüs beni.. bi lojman griliğine hapsolan evlerin oluşturduğu mahalleme..

mahalle de sakindi..ne oluyo lan dedim..eve gittim açtım bilgisayarımı internette sörf yapcaktım ama sörf tahtam serviste idi yedek parçasını hawaiden ısmarladılar gelmemişti daha..dedim en iyisi yatmak belki rüyada daha mutlu olurum..reel dünyada mutluluk benim için sanki balmumundan yapılmış kanatlarla güneşe kanat çırpmak gibiydi..

yatarak bi mutluluk sipariş ettim rüyalar pidecisinden..30 dk da gelmeyen sipariş için mutlu olmamda gerekmiyordu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder