12 Ağustos 2010 Perşembe

bir güne sığanlar

dear my diary;

(korkmayın korkmayın burdan sonrasını ingilizce yazmayacağım zaten kendi dilime yabancı bir adamım )

günlük dostum dün gece saat 03:00 gibi yattım..sabah saat 07:00 gibi bi saatte daha karga bokuyla temas etmemişken kalktım..üzerime sportif bişiler aldım..bizim maldarma arkadaşlar sabah saat 08:00 09:00 arasına halı saha maçı almışlardı..gittik oynadık..bizim patronun kardeşi bi kutu poğaça ile gelmişti yanında..

gittik bir çay ocağına oturduk görmemiş gibi yedik..beleş olmasından dolayı da ayrı bir yumuluyordum poğaçalara..

neyse koşarak eve gittim..üzerimi değiştirdim liseden arkadaşım ekrem ile okulumuzun geleneksel her ay yapılan kahvaltısına gittik..orda da en beleşinden bi kahvaltı yaptım..dönüşte bi yerde oturalım dediler..gaziosmanpaşa meydanında bi alışveriş merkezinin tepesine çıktık..orda manangich cafe die bi yer vardı orda oturduk çay içtik muhabbet ettik..(bu bilgiyi neden verdim olurda yolunuz düşerse girmeyin oraya die bi çay 2 ytl olurmu lan) neyse çayları bizim fofiye iteledik..Fofi bizim fuat canım..beysin kralsın aslansın gazıyla çayları ödedi..

ayrıldık bi arkadaş birlikte kahvaltıya geldiğim ekremle beni kapımızın dibine kadar getirdi..dur bi köşeye ineyim dedim pazar zaten uykusuz geçmiş bu saatten sonra evde neişim var die düşündüm..köşede daha bi dk durmamışken yukarından kırmızı lakaplı arkadaşım muratın geldiğini gördüm..hadi diyordu bana..ne hadisi dedim..olum dedi bugün salimin internet cafesinin açılışı var dedi gitçektik ya..iyi dedim gittik..kalabalıktık dolayısı ile iki tane taksiye bindik..bizim takside yeri bilmeyenler vardı ezbere bi yerde indik..öbür taksiyi beklerken bi abi bolulu hasan usta süt tatlıları dükkanına girdi..

ulan dedim acaba tatlı mı alacak arkadaşın dükkana..4 tane sütlaç verirmisin dedi..hemen bi sandalye buldum kendime..ve hayatımdaki en iyi sütlaçı yedim diebilirim..şiddetle tavsiye ederim..arkadaşın internet cafede biraz zaman geçirdim ve ordan ayrıldım mahalleye döndüm..bi arkadaşım bilardoya çağırıyordu beni gittim oyun oynarız sandım bi arkadaşıyla oynuyordu..oturdum seyrettim bi de büyük yarım ekmeee karışık tost yedim masadan beleşe..(gerçi parasını teklif ettim ama almadı arkadaş) ordan çıktım baktım saat olmuş 18:00..

dedim eve gideyim salına salına oyalana oyalana millete sataşa sataşa eve gittim..evde biraz takıldıktan sonra tekrar üzerime spor kıyafetler giydim bu seferde lise mezunları arasında yapılan halı saha turnuvası maçı vardı..gittim orda da oynadım..gün hiç bitmeyecekmişcesine devam ediyordu..

ben eve dönerken sivas maçını kazanan gs taraftarları arabalarla tur atıyor silahı olanlar ise balkonlardan çatılardan kurşun sıkıyordu gökyüzüne..ve ben boş sokağımızdan eve girerken acaba yarın uyanabilecekmiyim die düşüncelerdeydim..telefonumun alarm sesi bakalım yorgun bedenime ne kadar etki edecek beni o sımsıcacık yataktan ayağa dikebilecekti...

Gün ola harman ola...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder