12 Ağustos 2010 Perşembe

birkaç günlük yazı 1. kısım

sevgili günlük;

bi kaç gündür sana bişeyler karalayamıyordum..işlerim mi vardı? hayır!! hani insan günlüğüne filmlerde dizilerde günlük tutup enteresan şeyler yazan insanlar gibi yazmak istiyordu ama nafile..neden benim de günlüğüm ''butterfly effect'' filmindeki gibi bi günlük olmasin die iç geçirdim günlerce...yaw sabah metroya uykulu uykulu binip sonra belediye otobüsü ile işine giden adamın hayatında ne gibi bir atraksiyon olabilir ki sorarım size..

herkesin elinde istanbulda beleşten dağıtılan kıytırıktan iki gazeteden birisi muhakkak vardı..bi kenarda durmuş sözde bişeyler okuyorlardı..karı kız fotolarına bakıyorlar ne okuması..kızlar gene kasıntılı erkekler yine polat alemdar tribindeydi otobüste...hani sabahları galata köprüsünden geçerken içime teneffüs ettiğim enfes boğaz havası olmasa ne o seyahat çekilir ne de bu hayat çekilirdi..

otobüsten indim ve hayatımın sanki en uzun yolunu yürüyordum..ben adım attıkça sanki arkamdan birisi tüm dekoru geri çekiyordu..

iş yerinde buhran dolu dakikaları cuma günü geçirmenin en sevdiğim yanı o gün tahsilat günü olduğundan benim de dışarı çıkıyor olmamdı..hem müşterilere gidiyor hemde tarihi eminönü sokaklarında salına salına geziyordum..

akşam oldu mahalleye geldim..bilardo oynamasından zerre anlamayan ama intihar etmesinden tırstığım ferit kod adlı arkadaşıma hacı ne güzel oynuyosun platin bilardo turnuvalarına girsen derece yaparsın gibi aradan gazı veriyordum..zaten biraz bilardodan anlasa benim gibi istekanın kıç kısmıyla atış yapan adamı rahat yenerdi..

sıra beklerken bilardoda tüm zamanını geçiren güruhtan birisiyle maç ayarlamış..hacı ben bi oynasam dedi..bende tamam dedim..yusuf abinin meşhur halk ekmeği tostundan bi karışık yedim...arkadaşımda öbür elemanın sayılarından yedi bolca..ilk set direndi ama kaybetti..ikinci set kazandı..son set gömleğinin düğmelerini bile yırttı arkadaşım..skoru sölemek bile istemiyorum..

bu esnada da telefonumun hücresel mesajlarının biri gidiyor birisi geliyor..bjk maçında dk.9 iken mac 4-0 olmuştu..hemen bi matematikçi gibi hesaplamalar yaptım..dedim maçın 36-0 bitmesi lazım hesaplarıma göre 90 dk sonunda..ben öle dedim durdu takım..aradan biraz zaman geçmedi ki trabzon bi gol atti trabzonlulardan çok gs lılar zıpladı..çok demeden gs da golü buldu..üst katı dijitürk stadyumu olan bilardo salonu yıkılıyordu..kameralardanda mehmet abi (bilardonun sahibi) holiganları tespit ediyordu..

dışarı çıktım heryerden silahlar sıkılıyordu..zaten kocatepe mahallesi küçük bir teksas kasabası gibiydi..karadenizli olanların muhakkak bi beylik tabancası vardı..fırsat bu fırsat diyip havayı dövüyorlardı tabancaları ile..havai fişekler felan ulan dedim bi yerime bişi olmadan eve gidebilirsem iyidir..fenerliler sus pustu gslıların suratında pis bi sırıtış vardı..spor programlarında son maçların yorumları sezondaki hatalar masaya yatırılmıştı; kaldırmaya çalışıyorlardı..ama öle bi yatmıştı ki kalkacak gibi gözükmüyordu..bende de hadi nen deyip gittim yattım..

sabah sabah karga boquyla temas etmemişken kalktım..hemde bi pazar sabahı..karşı komşu emine ablanın oğlunu uyandırdım..emine abla biz giderken oğluna..ulan murat anan kalp krizi geçiriyo deseler pazar günü geçirmesin dersin ama maaşallah maça gidiyorsun dedi.. :)))
maça gittik herkes bi kenarda yatıyordu işte fırsat bu dedim aldım topu sanki yanımda adamlar varmış gibi çalımlar atıyordum amacım herkesi çalımlayıp gol atmaktı..ayağım halı sahanın kıvrılan halısına gelmişti düştüm takla attım..etrafıma baktım kimse bana bakmıyordu..ii dedim kalktım bi kenara oturdum bende..rakibi beklemeye koyuldum..rakip geldi gitti..aradaki olayları anlatmak bile istemiyorum... :)))

eve geldim herkes yatıyordu..açtım interneti amacım kaçan uykumu getirecek bi ninni bulabilmekti..açtım lime wire ı tarattım ninni die..bi tane şarkı bulamadı..bende uyumaktan vazcaydım..güneş pencereden içeri dalıyor kendini iyiden iyiye hissettiriyordu..

dedim dışarı çıkayım bi gs lı gibi tüm fenerlilerle uğraşayım..günlük dostum sen hangi takımlıydın arada sormayı unuttum..
günlüğüm sivassporluydu (gönüllerin şampiyonu) ben bjk lıydım (bu sene de şampiyonluğu gaspedilen takım)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder