12 Ağustos 2010 Perşembe

1 mayıs ve sonrasına kısa bir özet...

sevgili günlük;

geçen akşam tv de bi şampuan reklamı seyrettim..elemanın saçları şampuanla saçlarını yıkayınca ahenkle halay çekiyordu..evet evet beyaz gelincik dizisinde asi evlat mustafadan bıçak sırtında karakteri defolu orhan'ın kardeşi mehmet'ten; mehmet günsurdan bahsediyorum..ben bu adamın gazına gelip saçlarımı hed end şoldırs marka şampuanla yıkadım..amacım sabah metro yolunda böle saçlarımı gere gere yürümekti..ama bu bendeki saç yerinde olması gereken şeyin ne biliiiim saç olmadığını...rüzgarda dalgalanacağına resmen benle dalga geçiyordu..

1 mayıs günü bu şekilde başladı..anlam veremediğim şekilde sakindi sokaklar..ulan bi olay olsada işe gitmesem derdindeydim..ama yoq bi tane işçi de çıkıp kalabalıklaşmıyordu..

hani zamanında kalabalıklar arasında sıkışıp kalmış biriyim o heyecanı yaşamışım tırsmışım..gene olsun da torunlarıma anlatacak anılarım olsun derdindeyim..ama işçiler hem ağlaşıp geçinemiyoruz derken eylemlerini taksimde yapma taraftarı idiler..aksaray ve eminönünde çıt çıkmıyordu..burdakiler sanki işçi değil köleydiler..hayır anlamadığım ameliyatla beyinlerimi alınmıştı burdaki işçilerin de eylem yerine çalışıyorlardı..

beleş gazete dağıtan adamlar yoktu yerinde..gün başladığı gibi çok silik geçmişti..eve geldim tv lerde dayak yiyen biber gazı sıkılan işçiler vardı..hem sevindim hem üzüldüm..

üzüldüm; orda dayak yiyenler işçi de sendika başkanları ney..onlar neden orda değiller emekçi kardeşleri yanında jop yemiyorlar die içimden geçirdim..zaten 1 mayıs zerre umrumda değildi benim için önemli olan tv de sevdiğim dizinin en heyecanlı bölümü bu akşamdı..

gece geç bi vakitti yattım..sabah yine istemeyerek de olsa uyandım..üzerimi hışımla giydim dışarı çıktım (sebebi yine geç kalmıştım) daha sokağa çıktığım gibi her taraf yüzüne bakmağa doyamacağın cillop gibi kızlarla doluydu.
ne oluyo lan dedim..sanırım ölücem ölmeden önceki iyilikler die düşündüm..

aman akşam olmasın die içimden çığlık attım..metroya gittim metrekareye en az 3 - 4 kız düşüyordu..nen dedim bu kızlar diğer altıgün nerdeler..metroda cama yaslanırken ulan dedim kendi kendime sapıkmısın olum sen..gözlem yapacam derken dürbünleri sadece kızlara çeviriyosun dedim kendi içimdeki adama..dedim bi çeki düzen ver kendine..bi adam ol..iki dakka insan ol dedim..dinlemedi tabi..

ya dinleseydi die korktum da hani..

ben bu keşmekeş içindeyken son durağa gelmiştim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder