29 Nisan 2013 Pazartesi

he amk he

ülkem insanı beyni alınmış öküz gibi şuursuzca bi yerlere koşmayı orayı dağıtmayı tarumar etmeyi ve bunları yaparken de ben ne yapıyorum amınakoyim dememeyi kendine düstur edinmişcesine bir ömür tüketiyor son günlerde.. yeni mevzumuz Batman'da "Ne mutlu Türk'üm diyene" yazan kişiyi arayan polisle taşşak geçme yarışı..

Türkiye'de böyle bir şeyi suç addetmek haberle ilk karşılaşan için cidden ilginç bişey hatta oha amk dedirtecek cinsten ama ilginç yanı olayı başka tarafa sürükleme gayreti içinde olanların çabası.. "ne mutlu Türk'üm diyene" yazmak elbette suç değil ama bunu öyle istediğin yere yazamazsın.. yani her doğru her yerde söylenmez mantığı gibi düşünün bu olayı.. sen onu yazdıysan bende bunu yazarım der adam ve ülkedeki tüm binalar tüm duvarlar aklınıza yazı yazılabilecek her yer bir keşmekeşe bir kirliliğe bürünür.. beni düşündürense benim düşünebildiklerimi benden kat be kat eğitimsel ve kültürsel bakımdan ileride olanların bunu adam tabi yazacak helal olsun gibi gazlamalarla ve milliyetçilik yaparak kör göze parmak misali dillendiriyor olmaları.. ülkede ki kaos ve düşmanlık bitmesin mi? hep farklı görüş ve düşüncede olanlarla küfürleşelim mi?

aklını mantığıyla kullanabilen herkese sesleniyorum mal olmayın ve bindirilmiş kıta gibi her olaya denyo gibi atlamayın.. az durun bi düşünün aa evet lan ben niye düşünmedim bunu dememek için biraz gayret gösterin..

neyse bu yazdıklarım yine sizin takım tutar gibi desteklediğiniz ideolojileriniz arasında yok olup gidecek ama ben yine de uyarmış olayım..

yeni bir beyin göçü olayına kadar görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder